De valse trots van de Pride Parades

Proverbs 11:2

When pride comes, then comes disgrace, but with humility comes wisdom.

Proverbs 16:18

Pride goes before destruction, a haughty spirit before a fall.

Psalms 10:4

In his pride the wicked man does not seek him; in all his thoughts there is no room for God.

Corinthians 13:4

Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud.

.

De tweet van Dilan YesilgΓΆz-Zegerius zegt vrijheid te vieren; waar leeft dat mens? De vrijheid om te zijn wie je bent wordt al zeer lange tijd ernstig ingeperkt, en de insnoering gaat voort. De vrijheid hebben we, durft ze te schrijven, maar ze noemt het niet vanzelfsprekend. Daarom blijven we er voor strijden. Er staat geen enkel oprecht woord in de tweet die eindigt met de hashtag #youareincluded. Dat zegt de Minister van Justitie en Veiligheid wiens gerechtshoven totaal corrupt zijn, en wiens politiemacht inslaat op alles dat het overheids narratief niet vreet. Ze doet daarenboven net alsof de regenboogbeweging heel veel mensen vrij maakt, maar in werkelijkheid komen alleen persoonlijkheidsstoornissen uit de kast en worden al onze kinderen, vanaf geboorte af, met puur gif belast.

Het begon ooit met een Pride optocht en nu is een Pride Month nog niet genoeg; ik las ergens dat er meer dan tweehonderd gedenkdagen per jaar voor de waanzin zijn. Met alle propaganda zijn het vanzelfsprekend 365 dagen.

Trots, is dat een emotie, of zullen we het liever een waan noemen? Als je iets goed kunt dan is het talent je gegeven, geen enkele reden om daarom met je neus in de wind te lopen. Voldoening om wat je goed hebt gedaan is een natuurlijke vrucht, dat is geen trots. Trots zijn op het feit dat je fysiek en mentaal van de Natuur bent afgedwaald, dat is niets anders dan een geestelijke kronkel. Trots wordt, middels de Pride beweging, massaal gebruikt om geestelijke afwijkingen achter te verbergen, en Β΄jezelf zijnΒ΄ is voortaan totaal gestoord zijn. Met het buitenzinnig recht de jongsten onder ons te beschadigen. Ouders die hun kinderen hier niet tegen beschermen kan ik niet respecteren, ze collaboreren met valse overheden en zijn medeplichtig aan het verval van de jeugd.

Zag afgelopen dag een foto van een straat in Amsterdam waar het geheel volhangt met regenboogvlaggen. Beneden- en bovenverdiepingen, ze hadden allen de vlag op hun gevel hangen. Zouden ze het ook allen menen? Het is diep tragisch dat zo weinig mensen zichzelf durven uitspreken, en als ze allen zo denken, is dit ook diep tragisch. Een volk dat opstaat tegen de covidhoax, klimaatgekte en de CBDC, nee, dat gaan we zo niet beleven.

Ondanks de overweldigende waanzin ben ik niet al te bezorgd. Mensen die de waanzin kiezen, die kiezen zelf hun ondergang. De covidhoax is een intelligentietest genoemd; wie het bedrog niet zagen namen een prik die dodelijk kan zijn, en je immuunsysteem naar de gallemiezen helpt. En dat niet alleen, de DNA-structuur, en daarmee het mens-zijn, is ermee aangevallen. Velen namen een tweede, een derde, een vierde…omdat de prik veilig en werkzaam is. Kunnen mensen niet meer denken door al het fluor in het drinkwater, de GMOΒ΄s in hun voedsel en alle andere rotzooi die ze kopen?

De agenda die via digitale weg slavernij wil bereiken gaat ondertussen maar voort. Karin en ik, we maken ons er steeds minder druk om. Vrijheid is vrijheid is vrijheid, en als dwang mijn vrijheid bedreigt dan mag de confrontatie ergens tot mijn dood leiden. Die prik gaat er bij mij niet in, hoe dan ook.

De dood is aanvaardbaar; angst voor de dood maakt de mens manipuleerbaar. Ik verlang niet naar de dood, maar ik verafschuw het feit dat dit leven eindig is zeker ook niet. Dit bestaan is een domein binnen een oneindig spectrum van mogelijkheden, het idee dat dit aardse lijf voorwaarde voor bestaan is, vind ik ridicuul. Dat het voorwaarde voor mijn persoontje is, dat klopt: ik werd zonder persoonlijkheid geboren, bouwde er toen een op, en die zal onherroepelijk moeten worden ingeleverd. Ik hecht echter niet aan dit imago, ben me er meestal in het geheel niet bewust van, dan bestaat ie eenvoudig niet.

God is een woord waarmee ik werd opgevoed. Toen ik 12 jaar was had ik de ingeving dat ik dit leven de Waarheid zou realiseren. Wat een ambitie voor zulk een zondig ventje! En toch kan het als je de beperkingen, die je aangeleerd zijn, niet langer gelooft. Als een hond kan skateboarden, dan kan ik God vinden.

Dank aan wie nu nog leest; ik heb Je Lief.

Een gedachte over “De valse trots van de Pride Parades

Plaats een reactie