Dr. David Martin sprak afgelopen dag nogmaals voor het Europees Parlement

De kale sportief ogende man deed me aan een zen monnik denken toen ik hem in 2020 voor het eerst hoorde spreken. Zijn presentatie was zelfverzekerd, hier stond een man die goed naar feiten gekeken had en hier geen doekjes om wenste te winden. Het verrast me dan ook dat hij op 3 Mei dit jaar een podium mocht vinden in het Europees Parlement, waar zijn speech zowaar applaus mocht incasseren! Hij zou 45 minuten spreken, maar omdat mensen te laat kwamen werd dit slechts 21 minuten. De video is, volgens de laatste rapporten, 4 miljard keren bekeken. Het is de meest gedownloade video in de geschiedenis.

Onlangs zag ik de karakterkop weer verschijnen; het betrof een fragment van een interview waarvan de titel zegt: vrees de komende lockdowns niet langer, de Cabal is al dood. Intrigerende titel, nietwaar? Ik wilde graag het gehele interview zien en vond deze op het BitChute kanaal ManInAmerica. Karin en ik bekeken en beluisterden deze afgelopen avond en waren diep geraakt door het prachtige gesprek.

In dit interview refereerde David Martin al aan zijn tweede bezoek aan het Europees Parlement, dat afgelopen dag plaats heeft gevonden. Ik heb er reeds een opname van gevonden, opgenomen met een smartphone, waarin het de spreker werkelijk menens is.

Ik de afgelopen jaren meer videoΒ΄s van deze man geΓΌpload op AweandGrace, welke je hier kunt vinden.

Een gedachte over “Dr. David Martin sprak afgelopen dag nogmaals voor het Europees Parlement

Plaats een reactie