Laat ons Thierry veilig houden & stem FVD!

En weer een zogenaamde Β΄eenlingΒ΄ die Thierry Baudet aanvalt, deze keer met een bierflesje. Maar het is vanzelfsprekend geen eenling. Het is een soldaat van de lopende propaganda. En het is verre van ondenkbaar dat de eenlingen in opdracht van de heersende macht opereren. De vorige aanvaller van Baudet liep de vorige dag alweer vrij. De moordenaar van Pim Fortuyn leidt ondertussen een luxe leventje en ik stel me zo voor dat zijn vermeende hechtenis ook van alle comfort was voorzien. Als je met een brandende fakkel voor de deur van Sigrid Kaag gaat staan omdat je een gesprek met haar wil dan kun je een half jaar het gevang in. Zo zijn de kaarten geschud en weten dit al lang.

FVD wordt niet uitgenodigd voor debatten en verschijnt ook niet langer in de peilingen. Er is nu van toenemende intimidatie op de man af sprake: twee aanslagen op Baudet, strafzaak tegen Gideon van Meijeren. Bij Pim Fortuyn begon het ook met een taart. Bij Baudet was het eerst een slag met een paraplu, nu meerdere slagen met een fles bier, op het achterhoofd en vlakbij de slaap.

Laat ons Thierry veilig houden. Stem 22 november Forum Voor Democratie. Word lid van de partij. Een speciaal steunfonds voor extra beveiliging van alle kopstukken van FVD lijkt mij een goed idee.. En wie weet zijn er vrijwilligers met kunde in deze die hun diensten hiervoor gratis aan willen bieden. Wellicht kan Allister Overeem overwegen over te stappen van BVNL naar FVD.

Ik vind het bericht van Willem Engel vanavond op Twitter treffend:

Ik opende het internet omdat, sinds de aankondiging gisteren van Willem Engel dat hij Marcel Messing voor het eerst zou gaan ontmoeten, en dat deze ontmoeting gefilmd en niet lang daarna online geplaatst zou worden, ik speciaal belang in deze ontmoeting voel. Ik was afgelopen nacht al in het hart geraakt toen ik twee foto´s zag, één met genoemden en hun partners, één met de twee samen.

Het was frappant: ik dacht vanavond voor ik Twitter opende om te zien of de opname van de twee gewaardeerde lieden al online stond: er zal toch niet iets met Thierry Baudet gebeurd zijn? Waar komt die gedachte opeens vandaan?, vroeg ik me nog af. En meteen kreeg ik te zien dat dit het geval was. En ik bleef het zien, het filmpje van de aanslag gaat viraal.

De agenda van de kwaadaardigen doet er alles aan om mensen die in liefde willen samenleven tegen elkaar uit te spelen, bang te maken, en als dit niet werkt, tot meest extreme daden over te gaan. Julian Assange wordt al vele jaren lang geestelijk gemarteld als antwoord op zijn activiteiten als journalist. Edward Snowden is alleen veilig in het zogenaamd kwaadaardige Rusland.

Ik voel een nadeel in het populariseren van Thierry en zijn gezin. Ik vind het in zichzelf mooi de mens Thierry beter te leren kennen, maar de kwaadaardigen maak je aldus kenbaar hoe ze je nog meer kunnen raken. Van Mark RutteΒ΄s liefdesleven is niets bekend. Ik weet ook wel dat dat is omdat Rutte geen liefde kent, maar er zit een strategisch aspect aan dat veiligheid verzorgt. Ik kan me hier vergissen, en als ik dit schrijf voel ik de vergissing ook. Openheid is het Enige dat we willen, ieder compromis hierin is een vorm van zelfcensuur. Het is juist openheid dat wint. Mijn vergissing is erkend en doorzien.

Ik heb een nieuw weblog geopend, al enige tijd terug, om een stalker te vermijden en om moeilijker vindbaar te zijn met mijn opinie. Maar dit voelt ook al enige tijd niet goed. Als de gedachtepolitie me moet komen halen dan is dat maar zo. Mijn lezerspubliek is zeer miniem geworden sinds covid, maar ergens weet een ieder dat de kwade agenda tot de laatste gaat. Ik zal desondanks ook op mijn nieuwe site, waar nog slechts een enkel bericht staat, mijn geboortenaam invoeren. Vermijden is nooit een goed idee geweest. Iets niet meer aangaan omdat je de waardeloosheid, of zelfs het verderfelijke ervan, hebt gezien, is geen vermijden maar het natuurlijk gevolg van onderscheidingsvermogen.

Stem FVD. Waarom? De rest is poppenkast, hoewel BVNL mij op veel punten aanspreekt. Ik vind de betoogtrant van van Haga in de kamer echter altijd zwak. Hij benoemt wel feiten waar het om gaat, maar praat dan in de trant van Β¨…ik vind het, gezien de feiten, wel een beetje vreemd dat…Β¨ Hij zegt dan niet ronduit waar het op staat. FVD dus.

Geert Wilders is een zionist. Hij krijgt alle bescherming van de staat tegen bedreigingen. De staat is zionist. Het is geen staat, behalve dan een staat van bederf en verderfelijkheid. In feite is Geert Wilders alweer lang geleden, gecontroleerd, uit de VVD gestapt om het VVD belang, inclusief pedofilie, te redden. Ik kan dit niet met harde bewijzen ondersteunen, maar de lezer heeft wellicht ook guts en intuΓ―tie, ik waag steeds weer die aan te spreken.

Zionisme heeft niks met JudaΓ―sme te maken. Er zijn veel joden die demonstreren tegen het monster Netanyahu en zijn perfide opvattingen, die willen dat alle Palestijnen in vrede leven. Ontelbaar veel label adepten echter zien niet dat ze door labels zijn geconditioneerd en menen vervolgens dat ze zelf kunnen nadenken. Het is eenduidig, in al die domme schedels, de boze agenda in uitvoering. Usefull idiots. En dat betreft de meesten, want de makers van de agenda, die de agenda kennen, dat zijn er maar weinigen. Daarom kennen secret societies graden van inwijding. Je komt pas verder naarmate je corrumpeerbaar bent gebleken.

Corruptie is een geestelijke aandoening. Als je er last van hebt en je wilt het oplossen dan kan dat altijd. Maar niet als je trouw aan welke meester dan ook wilt blijven. Maar niet als je slaaf wilt blijven. Als je hier doorheen breekt dan ben je een systeemcriticus geworden volgens de kwade agenda. Thierry is zo iemand. Hij weet van het gevaar, maar weet ie ook al dat dat gevaar onverbiddelijk is? Ik wens van wel. Ik wens ook dat hij doorgaat. Ik wens zijn beste beveiliging en dat alle leden van FVD, omdat ze zien wat hier gaande is en op het spel staat, graag extra betalen voor de garantie van ThierryΒ΄s veiligheid. En van alle kopstukken van de partij.

Er is al miljarden betaald, van jouw belastinggeld, om de aarde over 30 jaar een fractie van een graad minder te laten opwarmen, terwijl China, veel groter, helemaal niet meedoet met deze onzin, en eruptieve vulkanen globaal China nog overtreffen. De mens is een arrogant wezen dacht ik lang, maar een betere conclusie is: de mens is een stukje software dat zijn eigen originele vrijheid vreest.

Stem FVD. Julian Assange is origineel. Edward Snowden is origineel, Pim Fortuyn was volstrekt origineel en oprecht in ieder interview dat je van hem ook kunt zien. Thierry leeft nog, en in plaats van angst te voeden dienen we voor de moed in hem, zijn gezin en alle betrokkenen binnen FVD op te staan. Hoe? Door dezelfde moed te vertonen, te spreken zonder reserve wat je diepst van binnen voelt, en niet meer bang te zijn voor wat de dom makende strategie van onderwijs, politiek en ook religie reeds is. Je bent al Volledig zonder die verdelende kaders.

One step beyond

Er gaat geen stap beyond. Dit is de valse grap. Iedere poging uit de matrix te verdwijnen kent het afspringpunt vanuit de matrix, blijft kleven, en is dus door de valse agenda aan je gegeven. Er is aldus geen ontsnappen aan. Als je dit eenmaal ziet, dan komt de ontsnappingspoging zelf tot rust, en ervaar je vrijheid. Dan stem je FVD. En luistert naar Hart en kwaliteit.

Een gedachte over “Laat ons Thierry veilig houden & stem FVD!

Plaats een reactie