Feestdag & vergeet niet FVD te stemmen voor meer feestdagen!

Dunworley

Vandaag was weer een rechtszitting betreffende de aanrijding die ik had veroorzaakt ruim twee jaar terug. In mijn bloed was cannabis aangetroffen, net iets meer dan de toegestane hoeveelheid. Dat betekende dat ik voor de rechter moest verschijnen. Dit deed ik al drie keer eerder, en steeds werd de zaak naar voren geschoven omdat de agent die mij had ingerekend met ziekteverlof was en niet aanwezig kon zijn. Zou hij er vandaag dan wel zijn?

Ik was om half elf in de ochtend aanwezig. De Ierse gang van zaken is merkwaardig en slaat privacy niet hoog aan: de rechtszaal is gevuld met lieden die rechter´s oordeel gaan vernemen. Je komt van de aanwezigen hun stoute daden te weten. Ik vernam zeker vier keer dat mensen hun rijbewijs voor drie jaar moesten inleveren. Mijn advocaat had mij laten weten dat die mogelijkheid ook voor mij bestond; we zouden echter pleaden for not guilty omdat de politieman in kwestie niet geheel volgens de regels had gehandeld. Maar er was een aspect bijgekomen: als hij vandaag wederom niet zou verschijnen was de kans groot dat de rechter verder uitstel niet zou tolereren. Ik keek regelmatig rond in de rechtszaal om te zien of ik de agent zag. Ondertussen verstreek de tijd en tegen één uur zei de rechter dat het tijd voor zijn lunch was. Mijn advocaat kwam naar me toe en fluisterde me in dat rechter´s uitsprak na de lunch meer kans heeft op een gunstige wending dan op een lege maag. Ik schoot in de lach, pakte mijn rugzakje en haalde wat te eten in een supermarkt. Ruim voor tweeën zat ik weer in de rechtszaal, rond half drie werd mijn kwestie besproken. Een politieman nam het woord, zei dat de agent die bij mijn zaak betrokken is andermaal verstek moest laten gaan en nu vond de rechter, gezien het feit dat de overtreding meer dan twee jaar terug had plaats gevonden, het welletjes; de zaak werd geseponeerd!

Wat een opluchting! In Ierland wonen zonder rijbewijs betekent een enorme beperking; het openbaar vervoer hier is zeer beroerd voor iemand die de Nederlandse standaard gewend is. Nu de uitspraak goed voor mij is uitgevallen, we eind deze maand gaan verhuizen naar een woning waarvoor de helft van de huidige huurprijs gevraagd wordt, kan de Kia Picanto in de verzekering en ben ik mobieler dan ooit! Moet Klaus Schwab en zijn kwade kornuiten natuurlijk geen roet in het eten gooien door autoΒ΄s te gaan verbieden. Maar ik geloof niet dat dat hem lukken zal. Ik denk dat al zijn vuige plannetjes binnen afzienbare tijd in duigen vallen.

Morgen verkiezingen in Nederland. De kans op fraude is verkleind door een opgezet controlesysteem van vrijwilligers. Op scholen werden verkiezingen voor niet stemgerechtigden gehouden en blijkt de jeugd vooral FVD en PVV te stemmen. Er is een aardverschuiving mogelijk in het politieke landschap. Als de waarheid wint, mensen werkelijk wakker zijn geworden, dan kunnen we ook eens een begin maken aan het afbreken van alle schoonheid vijandige moderne Β΄architectuurΒ΄ die bedoeld is om de mensen zielloos te maken. Gaan we weer mooie dingen laten verrijzen. Zin in.

Karin vroeg me onlangs:
Β¨Als we weer in volledige vrijheid kunnen leven, zou je dan terug naar Nederland willen gaan?Β¨
Β¨Nee, iedere keer als ik weer in Nederland kwam deden de industriegebieden, de rijtjeshuizen en al het beton me pijn. Dan voel ik me toch meer verknocht aan de groene heuvelen, rotspartijen en veelal vrijstaande huizen met vaak ruΓ―nes van voorouders ernaast.Β¨
Β¨Maar Nederland kent heel veel mooie plekken die de schoonheid van voorbije tijden in zich dragen.Β¨
Β¨Zeker, daarom kom ik altijd nog graag in Amsterdam, maar het probleem dat ik ervaar komt al snel op als je gaat reizen: dan krijg je te maken met smakeloze architectuur die elk gevoelig hart versombert.Β¨
Dus FVD stemmen mensen, dan maken we ook meteen van Antifa meteen een illegale organisatie.

Nu ik dit geschreven heb zeg ik: ja, als we Nederland weer mooi gaan maken dan keer ik graag terug naar mijn vaderland. Als de woningen weer in de eerste plaats voor Nederlanders zijn. Ik was nooit een nationalist, omdat ik dit scheidend vond werken, maar nu nationale identiteit plaats moet maken voor een New World Order, kijk ik anders tegen de kwestie aan. Nationalisme staat voor unieke culturen en die willen we bewaren. Eenheid procedures gevoerd door McDonalds, Lidl en andere bedrijven die je doen vergeten in welk land je bent, omdat de interieurs overal hetzelfde zijn, mogen wat mij betreft verloren gaan. Het wordt tijd dat de mens weer mens wordt. Uniciteit in al zijn vormen en gedrag beseft. Zei ik Β΄wordtΒ΄? Het IS tijd.

Ik voel me niet oud maar tel wel 62 kalenderjaren, als het werkelijk waar is dat ik in 1961 geboren ben. Tegenwoordig moet je bij alles vraagtekens zeggen. Terugkijkend op mijn leven kan ik veel kritiek op mijzelf formuleren, maar ik kan dit formuleren ook nalaten en van de tijd die mij resteert de meest optimale tijd maken. Alle ingrediΓ«nten zijn ervoor aanwezig. Ik voel me gezegend. Met wie ik gebrouilleerd ben en die graag in de zegen willen delen zijn van Harte uitgenodigd. De hel is af, de hemel kan beginnen.

Geloof is oudbakken, zien is oprecht. Geloven in God is onvoldoende, maar een goed begin om God te leren Kennen. Mensen die God een fabel noemen en dan de wetenschap geloven; ik mag daar graag over spotten. Evolutietheorie en geschiedenis van het universum, zoals wetenschappers die weergeven, zijn volstrekt ongeloofwaardig voor mij. Je bouwt een telescoop met beperkingen, maakt plaatjes en meent dan de werkelijkheid te beschrijven. Knettergek.

Wat is Echt? Kijk eens iemand in de ogen zonder iets te denken.

Ik noem vandaag een feestdag door een mij welgezinde uitslag in een rechtszaal, maar behoren niet alle dagen feestdagen voor ieder levend wezen te zijn? Dit onmogelijk achten is uitgaan van mensen die het volgens jou beter weten dan jij. En zulke mensen bestaan niet. Jij weet het het beste. Jij weet het beste wat je wilt. Jij kunt wat je wilt het beste bereiken. En omdat dit zo is, is het knap waanzinnig je bereik ook maar een fractie van een seconde uit te stellen!

Overigens ben ik van mening dat iedere weldenkende Nederlander morgen FVD zal stemmen.

.

Plaats een reactie