Knettergek

Leuk fotootje, zou je denken, lijkt niks mis mee. Toch zendt het plaatje een boodschap uit die om je gehoorzaamheid vraagt. Zie je het niet? Dan kan het helpen wat meer afstand te nemen of je ogen enigszins dicht te knijpen. Subliminale boodschappen worden niet bewust opgemerkt, maar wel door het onderbewustzijn, dat geneigd is de suggestie in de boodschap kritiekloos te volgen. Wie weet hoeveel van dit soort boodschappen ons dagelijks om de oren en overige zintuigen vliegen.

Bekijk eens dit informerend filmpje (te vinden op BitChutekanaal Sparemethelies) over de propaganda technieken die worden ingezet om de oorspronkelijk vrije mens tot volgzame slaaf te maken; –herkenbaar?

Ik heb al geruime tijd de indruk dat mijn mentale vermogens op minder dan het gebruikelijk niveau opereren; geheugenstoornissen, woordvindingsproblemen, dat soort zaken vallen op. Om deze reden heb ik een korte periode gevast, maar in plaats van verbetering te ervaren, was het denkproces daarna naar mijn indruk nog minder adequaat geworden. Karin en ik eten geen vlees, alleen af en toe een stukje vis, en ik dacht dat het goed mogelijk kon zijn dat een biefstuk hier soelaas kon bieden. Karin besloot er ook een te eten. Ik had in de avond daaropvolgend een ongewone paranoΓ―de bui en droomde in de nacht van een oorlog waarin ik drie soldaten vermoord zag worden. Karin vertelde me in de ochtend: Β¨voor mij nooit meer vlees, ik heb een vreselijke nacht beleefd!Β¨ Op de verpakking van het vlees stond Β΄organischΒ΄, en ook de prijs van de aankoop suggereerde dat het om vlees ging van een beest dat een goed leven had gehad, maar samen meenden we nu dat we beiden een adrenaline boost hadden gekregen van een dier dat langdurig in grote angst verkeerd moet hebben voor het de dood had gevonden.

Ik denk ook vaak aan straling als ik een vreemd knetterend en tintelend gevoel in het brein ervaar. Dat is niet zo vreemd en de tijd van 5G, energiewapens (Maui en nu ook in ArgentiniΓ«) en wifi ongeveer overal waar je gaat. In dit verband kwam ik een alarmerend pdf-bestand tegen die US patenten toont; let hierbij ook op de datering van menig uitvinding. Ik vraag me, dit alles overwegend, af hoe het woord Β΄knettergekΒ΄ tot stand is gekomen.

De invloed van chemtrails is in deze ook enorm, daar twijfel ik niet aan. Er komen goedjes in ons lijf terecht welke via het opschroeven van het 5G signaal geactiveerd kunnen worden en zo tot zeer onplezierige gewaarwordingen en de dood leiden. Een korte blik in het pdf-bestand hierboven toont dat men met stralingstechnieken tevens zeer specifieke manipulaties kan uitvoeren. En ziet de lezer ook steeds meer zombies in het straatbeeld, totaal vergane geesten zonder oorspronkelijk besef of natuurlijk initiatief, louter nog slaaf van impulsen en zo compleet bestuurbaar geworden?

Gezond leven is van belang, maar de aanvallen op ieder mens gericht zijn zo smerig, komen van zoveel kanten, dat het een dagtaak lijkt om alleen maar schoon te blijven. Als pensionado kan ik dat nog overwegen, maar voor een meerderheid van de mensen is dit geen optie. Om die reden benadruk ik liever het belang van de oorspronkelijke geest, die nog niet met het filter van de lichaam-geest (matrix) verweven is. Ook een ziek mens heeft altijd toegang tot de oorspronkelijke geest en, laten we eerlijk zijn, nooit in de geschiedenis van de mensheid was er een veilig plekje op aarde te vinden.

De oorspronkelijke geest uitleggen, dat is een tegenstrijdige bezigheid, want iedere uitleg is al niet oorspronkelijk meer.

We kunnen de zaak wel omdraaien, zeggen wat de oorspronkelijke geest niet is, maar dat wordt een eindeloos lang verhaal.

Ik zeg: de oorspronkelijke geest is een ieder vertrouwd, want als we deze verlaten lijden we, als we niet lijden zijn we er onverdeeld één mee.

We moeten niet slim willen zijn, blijven filosoferen over God en metafysica, maar eenvoudig het lef hebben authentiek op te komen als wie we al zijn vΓ³Γ³r we er overwegingen over krijgen of er zelfreflectief mee aan de haal gaan.

Knettergekte vindt zijn aanvang waar dedain voor Oorsprong wordt toegestaan, groeit waar de arrogantie aanhoudt, bereikt satanische dimensies als Bron definitief van de hand wordt gewezen als illusoir, waarna er louter materieel zicht resteert dat niet meer dieper kan voelen dan lust, begeerte en dood. En die zegt je: Obey. Waanzin ten top gedreven.

Ik gehoorzaam niet aan de zogenaamd machtige spelers in Hollywood, het zich nu globaal vertonend theater van meest inferieuree scenes uit zesderangs B-films met nog slechtere acteurs in corporaties, overheden en mediabedrijven, waarin praktisch iedereen omkoopbaar of anderszins corrumpeerbaar is gebleken. Wie hebben de macht daar? Zij die jou en mij knettergek weten te maken met hun kleine jongens speeltjes. Trappen we er niet in, dan blijken het stampvoetende kindjes vol angstcomplexen te zijn.

Oorspronkelijke geest, fijn dat je me leest! Niemand is ooit in de war geweest. In de war waren al die programmaΒ΄s die ik nooit kan zijn. Aldus beschouwd hoeft geen waanzin te worden gevreesd. En ook de dood niet, dat stokpaardje waarmee men u klein wilde houden.

Er gaat niets verloren als ik sterf door niet met waan te strijden. Als je strijdt met waan, doe je net alsof deze echt is.

Onderscheidingsvermogen ontwaakt als het strijden met wat dan ook, binnen of buiten je, is gestaakt.

Dan blijkt onderscheidingsvermogen voldoende en, opmerkelijk genoeg, het onderscheid tussen binnen en buiten voorgoed te vallen.

Ontsnapt uit de matrix, inspanningsloos.

Wees Reeds Vrij!

.

Plaats een reactie