Van God los

Klik op afbeelding om stemgedrag te zien

Gadverdamme, Fleur Agema en haar vriendje LΓ©on de Jong, hebben tegen bovenstaande motie van Thierry Baudet gestemd. Ik mocht die twee wel, ze hadden vaak zinnige dingen te zeggen, maar dit is volstrekt onacceptabel. Ik veerde altijd wat op als ik hun snuiten zag, en nu roepen dezelfde tronies afkeer op. Hoe kan dit? Ze lijken me te integer om voor een zak geld te vallen. Bestaan er van hen twee dan ook vieze filmpjes waarmee ze worden afgeperst?

Er wordt van alles verboden voor kinderen, omdat ze nog in de groei zijn en hun hersenen nog niet volwassen zijn, ze zaken daarom nog niet goed zelf kunnen afwegen en beoordelen. Maar de hype een ander geslacht te willen, ja, daar kan ieder kind prima over oordelen, zo oordelen alle stemmers tegen de motie-Baudet. Het gezegde Β΄van God losΒ΄ is actueler dan ooit, nog nooit gold deze zo open baar voor de meerderheid der mensen.

En dan verschijnt Klaus Schwab afgelopen dag opeens in Den Haag. Hij kwam spreken met Mark Rutte over Artificial Intelligence in de mondiale economie. Dat klinkt als Barbie en Ken die gaan spreken over plastic in de mondiale economie.

Wist je trouwens dat Klaus muzikaal is en ook nog eens een zeer getalenteerde tekstschrijver?

Er is wat mij betreft geen speciale manier om de waanzin te verslaan, iedere poging hiertoe maakt de waanzin alleen maar massiever. Wie de waan bevecht doet net alsof waan echt is, misleidt feitelijk zichzelf.

Karin zei gisteren tegen mij: ¨Gezien het feit dat we allen uit één en dezelfde Bron komen, kan het niet anders dat we één zijn, en ook de grootste misdadigers tot de Bron terugkeren.¨

Ik moest hierbij denken aan de uitspraak van zenmeester Dogen: Β¨Honderd meter westwaarts gaan is honderd meter oostwaarts gaan.Β¨

In feite begeven de leden van de Cabal, zij die de mensheid willen decimeren, in het Zicht van Zij die ze willen doden, dit zien en niet tot moorden overgaan. Dit maakt de cabalisten en satanisten stuk voor stuk ongerust, en dan gaan ze wild slaan met hun speeltjes. Stampvoetende kinderen (kindermisbruikers; dit gaat samen als recidive) in nette pakken en met nog heel veel slachtoffers te komen, maar er valt hier niets voor hen te winnen.

De materialistische visie draaft door in de wereld, helaas nu ook in Fleur en LΓ©on, maar wie weet herstellen ze zich nog. Want zelfs als er vieze filmpjes van hen bestaan, met anale seks, bdsm-games en fetish pis spelletjes, dan kunnen ze zeggen: YES, wij houden van elkaar en zo spelen we het. Ik hoorde onlangs over een belangrijk politicus die men probeerde af te persen met filmpjes over zijn seksleven, hij is die vervolgens in zijn parlement gaan tonen, trots als een pauw over zijn libido op zijn oude dag.

Ik fantaseer wat, omdat ik niet kan geloven dat integriteit misleid wordt door transgender waanzin. Fleur en LΓ©on zullen vanaf deze dag niet meer dezelfde zijn, heel wat te overdenken hebben. En het gaat helemaal niet over Fleur of LΓ©on, maar het is wel een onderwerp als je juist van deze mensen niet verwacht…, geweld. Ik genoot overigens zeer toen LΓ©on voor Fleur zong.

Willen ze alleen seks en geen kinderen? Dat is op zich al een materiΓ«le opvatting die controle hoger dan de flow heeft. Vrouwen die nog geen moeder zijn blijven flirten, Moeders zijn wijs. Een moeder die haar kinderen aan staatsonderwijs overlevert is niet meer dan een broedmachine geweest.

Broedmachines, dat is wat de staat wil. En van wie zijn alle staten? Van corporaties. En van wie zijn de corporaties? Van bepaalde gezichten en onbekenden daarachter. Die noemen we dan Illuminati of Cabal, maar in feite gebruiken we dat woord voor kindermisbruikers en zij die Satan vereren. Ik geloof niet in Satan, maar wel dat je het met toewijding reuze echt kunt maken. Troep blijft het. Satan is a loosing game.

De piramide van de satanisten is helder: we gebruiken iedereen voor ons doel, en zodra er iets mis gaat, gooien we de laagsten in onze orde voor de bus. De vrijmetselaars kennen 33 lagen meen ik, en alle 32 lagen beneden zijn principieel dom gehouden, useful idiots. Allemaal brandstof.

Leven is eenvoud. Het wordt pas moeilijk als je tot je brein bent verleid door gedissocieerde lunatics die menen de aarde te beΓ«rven. Ik zit niet op de aarde te wachten. Ik weet dat het tijdelijk verblijf is. Ik verneem alle visies over dit levensdomein: goddelijk, kopie van het origineel, hologram, en wat men maar in je brein wenst te pompen. Een leeg brein valt in het Hart, verliest zich nooit meer in waanzin.

Leven hier is puur seksueel. Zo is Natuur. Daar zijn principes om je aan te houden omheen geweven door mindcontrol mechanismen die volstrekt onhoudbaar zijn gebleken en ondertussen menig brein hebben verziekt. Maar ik moet me verbeteren hier: geen brein is verziekt, het is de software die erin zit die ziek is. De mindcontrol gaat louter over inhoud, de valse geloofsovertuiging. Ziekte is VOLSTREKT gemaakt van misleiding en ze weten U te vinden als U domme dingen gelooft.

Of weten ze U niet te vinden. Bent U, tegen alle berichten in, VOLSTREKT veilig in Uzelf?

THIS IS IT, zonder vergelijking.

Afgelopen weken kwamen opeens allerlei vriendinnen uit mijn jeugd opdraven. Sylvia, dat eerste meisje, dat op een vilten hartje onze twee namen met een hartje en pijltje had getekend. Als mijn vriend Bonnie, die daar ook een meisje leuk vond, en ik vanuit Bennebroek naar Heemstede fietsten om de meisjes te zien, dan waren we verliefd, maar als we hen zagen, was het spelletje wegrennen.

Zoveel herinneringen die loskomen, en de waarheid ervan is dat ik hier en nu de betekenis ervan erken, de betekenis die je in geen enkel ander boek dan je eigen lichaam-geest kan lezen, reden waarom ik boeken en films zo overbodig vind. Ik blijf beleefd als iemand me zegt dat ik een boek moet lezen, een film gezien moet hebben; ik ben vreugdevol zonder uitgeverij en Hollywood.

Ik overdreef zojuist. Vreugdevol is niet het woord. Vrede is het woord. Rust is het woord. Altijd al zo, is de waarneming. Geen vergissing mogelijk, is de constatering.

Liefde was een raadsel. Liefde ging altijd naar iemand of iets uit, en dat kon je weer verliezen. Dus Liefde, zoals de wereld het aan mij verkocht, was al corrupt.

Liefde is niet corrupt. Liefde heeft niemand nodig. Liefde geeft, zonder overweging, omdat het niets buiten zich ziet.

Dank zeggen is uiterst belangrijk omdat je ermee erkent dat je onverdeeld de ander waardeert. Dat is precies de reden waarom ik het formele dank zeggen verloor: er bestaat geen afscheiding en ik wil die onzin niet voeden met een dank je wel. Dank zeggen is bevestigen dat je een Β΄anderΒ΄, afgescheiden, bent. In achterlijke breinen mag wat ik hier zeg een theorie lijken, in werkelijkheid is het eenvoudig zo.

Zo is het.
Niet anders.

Wat is dan Β΄van God losΒ΄?
Een tijdelijke toestand die vele eeuwen lijden
kan betekenen.

Wat is dan God?
Onverminderd je huidige beleving
zonder vergelijking.

0

.

Een gedachte over “Van God los

Plaats een reactie