Van Duitsen bloed?

Het Nederlands koningshuis is me er eentje. Het volkslied bazuint in de tweede regel al van Duits bloed, en dochter Beatrix van nazi Bernard nam ook al een Duitser in huis. En dan zoon Willem-Alexander, die haalde met zijn verfijnde smaak Maxima uit een fascistisch Argentijns nest. Zeker, je kunt er niets aan doen verliefd te worden, maar hier lijkt toch iets anders aan de hand. De Oranjes hebben een fijn neusje voor gevestigde netwerken van misdadigers. Vermoed dat Amalia binnenkort thuiskomt met een zoon van Lauterbach of zo, maar dan omgebouwd, want ze blijkt lesbisch te zijn, en juist voor Amalia haar nieuwe geliefde wil introduceren aan het fluitend volk, zal deze sterven door hartfalen. In een persconferentie zal bekend worden gemaakt: gestorven aan Covid, te weinig boosters gehad.

Het koningshuis gaat voor de bus binnenkort. Dat is weer een mooie afleiding van wat er werkelijk gaande is. Bernard heeft de Bilderberg conferentie in het leven geroepen, die zal blijven als Β΄onsΒ΄ koningshuis valt.

Nee, ik heb verstand van deze dingen, heb het historisch besef van een goudvis, maar dan wel een goudvis die aan zijn water voelt waar hij mee te maken heeft. Ik bestook de lezer niet met feiten en voetnoten, ik zeg wat ik denk en als ik het mis heb zal dat blijken.

Ik geloof geen geschiedenisboek meer, dat is zeker. Het kan een groot voordeel blijken er weinig in gelezen te hebben.

Maxima kwam de Nederlanders vertellen dat de Nederlander eigenlijk niet bestaat. We zien nu hoe de NWO ook aan Duitsland een eind maakt, eerst economisch, en dan zullen de nationale gevoelens in het volk vanzelf verpulveren.

Verdeel en heers.

Niets is wat het lijkt. Als ik nu kritische sprekers hoor hou ik er ernstig rekening mee dat zij door de Cabal zelf zijn ingezet: getemperde gecontroleerde critici die kritisch publiek van ware zieners, met radicale voordrachten, weg dienen te trekken. In Nederland behoren Omtzigt en de BBB daar stellig bij. Niets goeds van te verwachten.

Bestaat er nog wel Duits bloed? Heb ik wel interesse voor rassenleer? Het ras mens bestaat, en die gedraagt zich al arrogant naar andersoortige levende wezens. Nu meer dan ooit ook onderling. Het versplintert geesten die denkbeelden van de media (ook de alternatieve) en verordeningen van de staat kritiekloos als Β΄waarheidΒ΄ in zichzelf toelaten.

De meeste mensen voelen zich een klein wezen in een enorm bedreigend universum; ze doven hun angst met entertainment, een feit waar de Cabal vanzelfsprekend handig gebruik van heeft gemaakt en blijft maken.

Er zijn daarentegen ook mensen die zich, –in het geheel, in welke instantie dan ook–, niet laten intimideren door het globalistisch krapuul.

Wat is het verschil tussen de eerste en tweede categorie? De eerste denkt dat Β΄ikΒ΄ in de grote bedreigende wereld leef, de tweede ziet dat de wereld in Β΄mijΒ΄ leeft. Dit laatste zicht is niet te corrumperen.

Niemand is van welk bloed dan ook. Er bestaat sowieso in deze tijd geen zuiver nationalistisch bloed meer. Maar dit is niet mijn punt.

Bewustzijn als ware Ongrond beseffend besef je alles dat verschijnt in je; het is pas als je je identificeert met naam en vorm dat je je bedreigd voelt door de dood die voor welke identificatie dan ook, hoe dan ook komt.

Mijn enige conclusie in dit gekkenhuis is: het is wijs naam en vorm op geen enkele wijze meer in te nemen, en waar je dit uit gewoonte nog doet, dit te laten vallen precies waar je het ziet. Niks meer analyseren, radicaal kiezen voor Bewustzijn. Hierin bestaat, hoezeer filosofen dit ook menen te moeten ontkennen, de Vrije Wil.

.

Een gedachte over “Van Duitsen bloed?

Plaats een reactie