Vrijheid Is, onvrijheid is een reactie

Gezien bij The Warren Beach, Clonakilty

De waanzin is wel groot mensen. Vandaag kwam Karin terug van haar laatste dag werken in de gezondheidswinkel, slaakte een diepe zucht en preekte dat ze het het wel weer even gehad had met alle domheid die mensen haar komen demonstreren. Ik grinnikte, keek haar bemoedigend aan en ja hoor, er kwam nog meer:
¨De één is nog dommer dan de ander en ik heb helemaal geen zin meer om daartegenover ´netjes´ te blijven; ze krijgen precies te horen wat ik zie en denk.¨
Β¨Dat klinkt goed vrouw, wees maar volledig direct, dat is ook goed tegen de vrije radicalen die het lijf kwalen willen bezorgen. Laad je maar niet op met de nonsense en het ontwijkgedrag van anderen die willen dat je met hun nep programmaΒ΄s meespeelt.Β¨
Β¨Zo ontzettend veel fake komt er de winkel binnen zetten, ik geef ze hun onzin per direct terug.Β¨
Β¨Good for you!Β¨

Ik dacht vandaag eigenlijk maar één ding: de waanzin de waanzin laten en consequent voor geluk en harmonie kiezen. Ook niet meer afvragen hoe dat dan moet, radicaler dan dat reeds in geluk staan! En stevige taal niet vrezen als je ongeluk en leugen afweert. Ik vind Dr. Shiva Ayyadurai in deze zeer verfrissend, die veel zeer verstandige dingen zegt over de situatie in de wereld en meent dat we in de opvoeding van kinderen hen moeten bijbrengen wat het juiste moment is om flink te vloeken. Ook Harry Vox mag ik graag beluisteren om te voelen hoe het is geen blad voor de mond te nemen, laat staan een masker. Zoek beide heren maar eens op, dan weet je wat bedoel.

Ik ben voor het geluk van mensen en acht het zinnig het addergebroed dat de mensheid wil vergiftigen te onderkennen en de juiste levenshouding ten opzichte van hen aan te nemen. Conflicten, als die tussen Israël en Palestina, zijn volledig gescript en laten louter meer geld vloeien naar zij die het allang niet meer nodig hebben maar er een psychopathisch genoegen in scheppen mensen onmachtig, ziek en tot slaaf te maken. Wie nu nog meent dat we slachtoffer van onkunde zijn, heeft niet in de gaten hoe uitgekiend de agenda die we zien afspelen is. Partij kiezen voor de één of de ander, in welk conflict dan ook, is partij kiezen voor de agenda van destructie hoe dan ook. Een werkelijk antwoord op deze kwestie dient dan ook buiten dit dualisme gevonden te worden.

David Icke acht ik als een van de belangrijkste sprekers in deze gitzwarte tijd. Hij focust op het belangrijkste en meest eenvoudige antwoord: Nee, ik doe niet mee. No consent. Burgerlijke ongehoorzaamheid. Geen wapenen oppakken om het veelkoppig monster te bestrijden, maar the Beast iedere brandstof ontnemen. The mark of the Beast in alle gevallen weigeren. Dit is de ware innerlijke en uiterlijke strijd voor een ieder. Je gaat er niemand mee te lijf, maar je wijkt ook niet voor waanzin en manipulatie. Spreekt je eenduidig vanuit je ware inzicht en het Hart uit, denkt niet na over consequenties omdat die er niet toe doen; dat zou je immers manipuleerbaar maken. IckeΒ΄s antwoord is van spirituele diepte, maar het maakt hem zeer zeker niet tot New Age watje. Hoeveel hoon hij in het verleden te verwerken heeft gekregen, daar kunnen we ons geen voorstelling van maken die de zwaarte daarvan recht doet. David heeft daarover gezegd dat het hem leerde, ten diepste, dat wat anderen over hem denken of zeggen kunnen, geen enkele invloed op zijn vrijheid van spreken heeft. Ze doen maar, mijn vrije woord zal er niet voor wijken.

Dan is het wel zaak dat wat je zegt juist is, dat je het kunt onderbouwen. Heel Gaza platbombarderen omdat Hamas lelijk deed is buitengemeen ongenuanceerd, generaliserend en verraadt een geheel andere bedoeling dan de aanvallers uit te schakelen. Hierop zien we wereldwijde protesten tegen IsraΓ«l ontstaan, tegen de joden, tegen zionisten, en ook hier wordt iedere nuance verloren. Er demonstreren joden tegen zionisten in IsraΓ«l deze dagen. Maakt dit de zaak complex? Nee! Het is heel simpel: laat iedereen geloven wat ie wil, zolang ie een ander het niet opdringt en vrij laat te geloven wat die geloven wil. Mensen laten elkaar vrij. Krachten die dit niet toestaan zijn crimineel, ook al dragen ze hoge titels en dure pakken.

De criminelen hebben, zeker als je de collaborateurs erbij telt, de meerderheid van de wereldbevolking te pakken. Ordehandhavers zijn ongeveer allemaal te laf om enige moraal op hun dagelijkse taak toe te passen en dienst te weigeren als ze hierin onrecht voelen. Slaven in de maak, hun eigenwaarde is al genoeg gebroken om hun vuile werk te doen.

Rechters spreken krom: een jongeman met een fakkel die bij Sigrid Kaag aanbelt krijgt vele maanden celstraf, de OekraΓ―ner die Thierry Baudet met een verzwaarde paraplu op de schedel mept loopt de volgende dag alweer vrij rond. Probeer die paraplu eens uit op puppets van de Cabal en lange celstraf is verzekerd. Je recht halen, dat bestaat allang niet meer, daarop nog rekenen is achterlijk. Het democratisch systeem is volstrekt corrupt, er is geen antwoord meer van te verwachten.

Wees reeds vrij, is mijn devies. Ik zeg dit niet lichtvaardig, weet dat reeds vrij leven consequenties in kan houden die niet bevallen, maar het alternatief is dat die consequenties voorgoed en voor alle borelingen na ons vast staan. Wie dit overweegt heeft een makkelijke keuze. Wie dit niet durft te overwegen, die ontkent waarschijnlijk de evidente feiten voor zijn of haar ogen iedere nieuwe dag weer. Daar heb ik verder geen antwoord op, hoef ik geen bemoeienis meer mee, die nemen hun consequenties verder maar buiten mijn zicht.

De krachtigste vorm van censuur is zelfcensuur. Dat je niet meer zegt wat je te zeggen hebt uit angst voor de consequenties. Feit is dat zelfcensuur reeds de consequenties die je vreest in je werkelijk doet zijn. Ik ben vrij. Ik laat mij door niemand beperken, tenzij ik zelfcensuur toepas. Mensen die zeggen te lijden aan opvattingen van anderen vergissen zich: ze lijden aan hoe ze zich door opinies van anderen beΓ―nvloeden laten. Ze kunnen dit intern corrigeren.

Onzekerheid van mensen over wie of wat ze zijn maakt het dat ze dimmen, zich niet uitspreken. Daar maakt de Cabal handig gebruik van met onder andere de LGBT-beweging: iedere afsplitsing van identiteit heeft recht van bestaan! Het klinkt nobel, de ware agenda sorteert verdeeldheid door mensen in labels te laten geloven. En dan gaan ze zich als dat label uitspreken en gedragen en menen bevrijd te zijn. Het zijn in werkelijkheid soldaten van waanzin geworden. Een ieder die dit doorziet en bespreekt heeft geen recht van bestaan, dat is wat we ondertussen overal op de wereld zien gebeuren.

Zekerheid zit ´m niet in weten wie of wat je bent. Zekerheid bestaat in je Hart, die geen afgespleten identiteit kent, reeds één met alle borelingen is, zelfs de meest kwade en buitenaardse. Gemak ervaren in niet-weten is van immense vrede. Deze wordt verstoord, opzettelijk, middels kennis die je door de strot wordt geduwd, waar je niks aan hebt en die verdeelt. Als je deze oplichting doorziet, lever je onzekerheid in voor onmiddellijke vrede met wat al het geval is. Je hervindt je geboorterecht: werkelijk en zonde nep identiteit te zijn. Dit is een spiritueel besef zonder dat je ooit Bron of God hebt gezien. Je hebt Bron ingenomen.

Als ik nu in Gaza zou wonen met Palestijnse identiteit, dan zouden mijn noden, het verlies van familieleden, de mensenkinderen die nu nog onder het puin liggen te ademen mijn eerste zorg zijn, en zal het absurd klinken wat ik hier zeg. Maar ook daar, zodra de rust weer enigszins is teruggekeerd, zal het antwoord op zoveel intens en hartverscheurend leed niet wraak maar Waarheid dienen te zijn. De wereld gaat aan ijdelheid, arrogantie en rancune ten onder; dit is wat we te overkomen hebben. En we komen hierin nooit samen als we partij in dualistische zaken blijven kiezen. Kies Vrede en Geluk, versta elkanders noden, ieder één!

.

Plaats een reactie