Medical card

Β¨Flu pandemic 1918Β¨

Ging vandaag naar het Medisch Centrum in Clonakilty, dat is ingericht als een gevangenis met gesloten deur en intercom via welke deze kan worden ontsloten. Moest er zijn voor een ondertekende aanvraag voor medical cards voor Karin en mij. Zonder masker naar binnen is niet de bedoeling. Ik wist op voorhand dat ik er geen op zou zetten, en via de intercom zou verzoeken dat de baliemedewerkster mij het formulier maar even zou komen brengen. Tot mijn verrassing werd de deur, zonder dat er eerst om een masker werd verzocht, voor mij geopend. Ik liep langs een wachtkamer waar mensen zaten, allen met adembenemend lelijke mondluiertjes op. Het leken wel boeven, wat goed samenging met de gesloten deur. Schaamden ze zich niet voor deze vertoning, toen ik ze in de apenkooi bekeek? Mogelijk wel, maar dan waren hun neergebogen mondhoeken veilig verborgen.

Ik had mijn formuliertje, liep terug naar de auto en dacht na over al de werknemers die dus het ganse jaar door met de zuurstof ontnemende beklappen daar rondlopen. Artsen hebben in plaats van gezondheid ziekten bestudeerd en doen eraan mee; van één van hen zag ik in diens auto een juist gestoomd op maat gesneden pak hangen. Het gaat steeds weer om de buitenkant, innerlijk leven is van hen heen gegaan, of het is conflictueus. Ze gaan steeds weer voor het compromis om hun baan ´veilig´ te stellen, de baan die hen verziekt in het gezondheidscentrum. Dat weten ze zelf ook wel, ze verraden zichzelf.

De grote gele covid-19 borden daarbinnen deden vermoeden dat er een ernstige ziekte rond waarde. Dit is nooit zo geweest, en nu is er in het openbare leven ook de schijn niet van te zien, maar daarbinnen wel, daarbinnen heeft de tijd stil gestaan. Geheel onder controle van de satanische sadisten die hen de wet voorschrijven. De wet die ze, tegen beter weten in, gehoorzamen. Zo werden ze slaven van wat ze vreesden. Voor de veiligheid.

Ik reed weg van het gesticht en dacht aan ludieke acties die ik uit kan voeren. Omdat daar overal cameraΒ΄s hangen, zoals in een gevangenis vanzelfsprekend is, zullen mijn acties niet van een aard zijn die mijn persoonlijke aanwezigheid behoeven. Ik zal de postbode anonieme berichten laten bezorgen aan lieden in het gekkenhuis. Niet om ze pijn te doen, maar om ze uit de pijn te wekken. En ik vroeg me af wat ik nog met een medical card wil als ik het masker in alle gevallen zal weigeren. Nu kwam ik binnen zonder smoeldoek, maar voor een consult zal de toelatingseis toch echt de mond snoerende slavenlap zijn. Nee, dank u wel beleefd, dan liever de dood, mocht ik aan een fatale ziekte lijden. Tegelijkertijd was mijn bewustzijn versterkt in de aandacht voor alle makkelijke mogelijkheden ziekte te voorkomen.

Zo hoorde ik vandaag: als een product vermeldt Β΄organische ingrediΓ«ntenΒ΄, dan is er nog altijd 30% sprake van gif, Monsanto, en alles dat maar beroerd is en ontsproten aan satanistische opzet. Zegt een product Β΄organischΒ΄ dan is het gif toch nog 5% aanwezig. De duiding Β΄100% organischΒ΄ zou de enige garantie zijn voor werkelijk zuiver voedsel. Maar ik waag zelfs dat deze dagen te betwijfelen.

De anti-nano bucket gaat er komen. Vandaag de meeste spullen verhuisd, als we over zijn maak ik er zelf een, als dit te moeilijk is vraag ik het een technische vriend, als hij geen tijd heeft bestellen we deze online. De lucht was weer eens bizar enkele dagen terug.

Rond ons lieflijk nieuwe huisje is er zeer veel ruimte om met niet gemanipuleerde zaden verantwoord voedsel te laten groeien. Dat kan ook in grote potten aan de voorkant, dat publiekelijke ruimte betreft; ik heb er geen probleem mee als mensen de lekkerste aardbeien en frambozen ervan zullen plukken. We zijn allen één. Mijn enige bedenking is, sinds ik vanavond zag welk licht er van die kant door straatlantaarns op onze planten en struiken zal worden geworpen, dat dit led licht is, en alsnog een Monsanto procedure onze gewassen bederft. Laat bij nader inzien de voorkant van ons huisje maar liever door sierbloemen worden getooid.

De achtertuin vangt dit soort vals licht niet en is, als je deze efficiΓ«nt gebruikt, goed voor een rijke oogst. Ik heb zeer beperkt inzicht en nog maar weinig ervaring in deze. Het is wijs deze winter te benutten voor scholing op dit vlak, opdat de komende lente intelligente maatregelen in ons domein zijn genomen. Ons oprijlaantje is omgeven door grasperkjes, ook hier is veel moois van te maken. Maar groenten met uitlaatgassen van onze autoΒ΄s is geen fijn idee, denk ik echter aan fruitbomen dan verandert mijn perspectief onmiddellijk. Goed wassen dat fruit, dat acht ik veilig.

Stoppen met roken vind ik een vervelend en ook een fijn idee. Verslaving is slavernij, roken is tegelijkertijd lekker. Lekker, dat is het wapen van de satanistische agenda. Ik denk aan overstappen van sjekkies naar sigaartjes. Maar in feite hou ik daarmee een afhankelijkheid in stand, alsof geluk een sigaar nodig heeft. De eindtijd dringt in ieders ziel, en ik zie mijn laatste afhankelijkheden aan. Afhankelijk Heden aan, dat mij tot slaaf van tijd, ruimte en matrix maakt. Werkelijk ontwaken gaat aan deze waanzin voorbij. Dan heeft niemand het meer over een medical card.

Dank lezer, Be Well!

.

Plaats een reactie