Nederland in coma

Geert wil der Β΄s weer niets van weten. Van het WEF. De kiezers konden dit weten, hij negeerde het probleem voor de verkiezingen al steevast. Geert is eenvoudig een zionist die in de pas loopt met wat de globalisten willen. Maar het globalisten plannetje kent problemen. Amerika loopt braaf achter de wensen van IsraΓ«l aan, iedere vertegenwoordiger van de US die daar op bezoek gaat, gaat bij de klaagmuur staan. Wat moet je anders? Ook Geert was er te vinden. Eerst een puinhoop creΓ«ren en dan, hop, naar de klaagmuur.

Pieter Omtzigt, ook daar had het slapend volk de hoop in gesteld. Broertje van Pieter zit ook in het WEF. Alle kritische noten van Pietertje liggen binnen het gebied waarin hij Β΄vrijΒ΄ spreken mag. Toen hij wist van de zaak Demmink, hier iets mee wou, heeft Rutte hem de mond gesnoerd. Nu hij vrijuit zou kunnen spreken laat hij dit, vanzelf niet sprekend, na. Afgericht. Geconditioneerd. Zich bewegend binnen door globalisten toegestaan gebied.

En dan Lientje van de BBB. Die zou wel even voor de boeren opkomen. In plaats van in 2030 worden ze wat haar betreft pas in 2035 vermoord.

Nee mensen, de politiek gaat de wereld niet redden. Ik ben blij voor Thierry Baudet dan zijn partij niet overweldigend heeft gewonnen bij de laatste verkiezingen. Dat zou hem de kop gekost hebben. Nu mag hij blijven leven. Zo bezien heeft de kiezer voor zijn lijfsbehoud gestemd, maar dan ga ik er even van uit dat er in het stemgedrag intelligentie betrokken was.

Mensen met goede ideeΓ«n lopen gevaar, de grootste misdadigers gaan veilig zonder beveiliging op de fiets of zelfs lopend naar het Binnenhof, waar Huig Plug binnenkort weer langdurig niet meer zal verschijnen als het aan hen ligt. Hoe is het eigenlijk met Micha Kat? Is Wouter nog altijd opgesloten. En Joost, heeft die nog een leven? Kindermisbruik is optimaal in Nederland, en als je teveel aandacht op dit feit richt weten ze je te vinden. Dus Nieuw Sociaal Contract betekent gewoon, Ruttiaans, Je Bek Houden.

Grapperhaus, hoe is het met die kale?

Hugo is echt zo een batterij die tot het laatste grammetje voltage wordt leeg getrokken door de elite. Ja, ik weet dat voltage geen gewicht heeft, maar ik zei het waarschijnlijk onbewust toch zo, omdat de batterij Hugo altijd al leeg was. Hij was een doorloophuis, een medium voor wie hem stuurden. Hij praat en denkt dan intelligentie te vertonen. Uiterst gΓͺnant, zelfs zo, dan je wellicht wilt geloven dat het een beste vent met een goed hart en onderscheidingsvermogen is. Dat laatste heeft ie stellig niet, anders was ie allang op de vlucht geslagen. Zonder inzicht liever eerst ook nog de woningmarkt verder bederven.

Ik gebruik zeer milde termen. Ik spreek over massamoordenaars.

Autoriteit, hoe verkrijg je dat eigenlijk? En hoe leg je een kind uit dat het kind enorme delen van de wereld niet kan betreden omdat die het eigendom van anderen zijn? Eigendom? Een kind snapt dat dit onzin is. En autoriteit evenzo. Maar omdat het schapenvolk zich ernaar gedraagt gaan zelfs zeer intelligente kinderen aan zichzelf twijfelen en naar de bliksem. We hebben het hier niet over Β΄zomaarΒ΄ een agendaatje, dit is een doorwrocht tijdsplan waarin ieder psychologisch aspect van de menselijke geest is benut om de kudde in een hoek te drijven. Om dit te voorkomen moet je in God geloven en kerk, moskee en andere gebedshuizen zijn door deze agenda ingelijfd.

Daar sta je dan comateus naar je mislukte leven te kijken, of je ontkent wat je ziet en gaat voor de agenda, die dan op korte termijn vele voordelen biedt. Ja, dit is het scharnierpunt, deze afweging heeft de sleutelrol in mensen die wel zien en toch voor ontkennen kiezen. Dan is het tijdelijk voordeel dat je hiermee verkrijgt je gelijk. Dan komt de werkelijke rekening later.

De matrix is in beginsel en tenslotte a state of mind, niks meer of minder. Dat dit materialiseert is wat je gaat geloven als je dit in den beginne niet reeds onderkent. Ik erken de feitelijkheid van feiten, maar dat maakt ze niet waar. Ik tik op mijn toetsenbord, maar dat maakt die ervaring niet meer of minder dan precies die ervaring. Ik weet helemaal niks, en ontzettend veel van stierenstront. Dat blijkt in dit levensdomein belangrijk te zijn. Iedereen maakt zich druk om stierenstront, zozeer, dan men vergeet de koeien te melken. Transgenderverdeelenheerskwestietjevanjewelste.

Nou lieve mensen, maak je maar niet druk. Alles dat ik heb gezegd was stierenstront in mijn eigen brein, dat ik naar buiten gooide om mij ervan te bevrijden. Als iets in mijn woorden je aansprak, laat dan het leidend principe zijn de bullshit van wie dan ook geen seconde langer te dragen dan je voor de verwerking ervan nodig hebt. Onze nieuwe maatschappij wordt dan geen beeltenis, want wakkere mensen werken niet via beeltenissen, media en de rest. En zij die denken dat dit wel zo is, dat dit zelfs onvermijdelijk is, zeg ik ronduit: niets is van wat dan ook gescheiden behalve als je er je verkeerd opgeleide opvattingen op los laat. Doe je dat niet meer, dan hoor je wat ik zeg.

Als Vrijheid nog bereikt moest worden, dan was ze niet reeds hier, dan was ook vrijheid slavernij. Dit is precies hoe de agenda met alle geesten goochelt, googlet, et cetera. Ik vraag niemand wakker te worden want ik weet dat iedereen feitelijk altijd alles al ziet, en in een ieder de mogelijkheid van hierover te liegen bestaat. Immoreel handelen is, en ik heb het nu niet over reptielen, voor ieder mens bekend precies op het moment van handelen en het verdedigen van die handeling. Ik beschuldig niemand; iedereen is zelf verantwoordelijk.

Make your own case, and lose it indefinitely!

.

Een gedachte over “Nederland in coma

Plaats een reactie