Myron Faganโ€™s 1967 Audio Recording on the Deep State

Gezegd hebbende dat de verantwoordelijkheid voor vrijheid en voorspoed altijd bij het individu zelf ligt, is het toch goed enige weet te hebben van de wereld waarin je leeft. De geschiedenis van de wereld had altijd minder mijn belangstelling dan de spirituele boeken van alle tijden, maar sinds het uitbreken van de coronahoax hebben de wereldse zaken veel meer van mijn aandacht gekregen.

Ik vond onlangs een opname die me erg interesseert. De geschiedenis van de Illuminati wordt doorgenomen, de rol van de Joden, de hoofdrol van de bankiers. Ik moet het vaker beluisteren om een goed plaatje te krijgen; de presentatie komt geheel integer op de me over en er is vanzelfsprekend niets anti-Semitisch aan het vaststellen wie er op de vitale machtsposities zaten wanneer oorlogen werden aangejaagd door steeds weer valse verhalen. Iedere stap had tot doel de volledige controle over de wereld te verkrijgen waarbij niemand meer iets bezit. Klinkt bekend, niet? Indrukwekkend om deze man te horen spreken.

Luister hier: https://www.bitchute.com/video/5f77JiMpC3zA/

A transcript of the 1967 audio recording by Myron Fagan (1887-1972) can be found here: https://decisiveliberty.news/deep-state-series/myron-fagan-transcript/

Plaats een reactie